1 اردیبهشت 1403

سوالات متداول


  • نحوه درخواست نمايندگي توزيع محصولات ايران تاير به چه صورتي است؟

    با عنايت به ظرفيت توليدي شركت توليدي ايران تاير تلاش مي نمايد تا  متناسب با حجم خودروهاي در حال تردد محصولات خود را در سطح كشور توزيع نمايد تا شرايط عادلانه اي را براي دستيابي به محصولات فراهم نمايد. چنانچه در رسته توزيع تاير فعاليت مي فرمائيد و داراي امكانات زير هستيد ، لطفا درخواست همكاري خودرا به ادرس sales@irantire.ir ارسال فرمائيد .  

    • دارابودن جواز كسب تاير فروشي با حداقل 3 سال سابقه
    • امكان ارائه خدمات نب و خدمات پس از فروش به مشتريان
    • دارا بودن فروشگاه و شوروم حداقل 2 دهنه
    • دارا بودن امكان انبارش و نگهداري محصولات
    • امكان نمايش برند ايران تاير و محصولات بنحو متمايز
    • خوش نامي و خوش حسابي در بازار
    • تكريم ارباب رجوع
    • ارائه برنامه فروش ماه بعد و خريد مطابق برنامه 

     

     

  • نحوه اخذ نمايندگي صادراتي را تشريح فرمائيد

    با هدف ايجاد شبكه توزيع محصولات ، معرفي برند و خدمات شركت توليدي ايران تاير صادرات خودرا به صورت زير انجام ميدهد:

    • فروش به نمايندگان برند هاي خارجي ، فعالان صنعت تاير و وارد كنندگان در بازارهاي هدف صادراتي بر اساس بررسي توانمندي ، خريد انواع محصولات وتوان توزيع صورت ميپذيرد . 
    • اهداف فروش و عملكرد نمايندگان در هر سال بررسي و متناسب با ظرفيت بازار هدف صادراتي و عمكرد خريد نماينده در مورد بخش بندي بازار ، محصولات و .. تصميم گيري و برنامه ريزي صادرات انجام ميشود.
    • مالكيت برند ايران تاير به شركت متلعلق بوده و نماينده در صورت صبت در بازار هدف آن را به نام شركت ثبت مي نمايد .
    • مسئوليت بازاريابي و معرفي محصولات ، ايجاد شبكه توزيع، تحريم مشتريان و ارائه خدمات مشتريان به عهده نماينده است

    راه هاي ارتباطي اداره صادرات : در صورت تمايل به همكاري ، لطفا مراتب به ايميل Export@irantire.ir ارسال و يا با شماره تلفن 44503491 در روز هاي شنبه لغايت چهارشنبه (ا ساعت 8:30 الي 16) تماس حاصل فرمائيد . 

  • شرايط استفاده از خدمات مشتريان شركت به چه نحوي است؟

    خدمات پس از فروش محصولات ايران تاير :

    تمامي محصولات توليدي شركت داراي وارانتي 48 ماهه مي باشند. اين بدان معني است كه از تاريخ توليد مندرج بر روي ديواره تاير مي توانيد ، به شبكه نمايندگان خدمات مشتريان و يا شركت مراجعه فرمائيد . 

    براي مراجعه به شركت ، لطفا در روزهاي شنبه الي 3 شنبه، از ساعت 9 الي 13 به درب اصلي شركت مراجعه فرمائيد .

    در شهرستان هاي دور افتاده نيز مي توانيد با مراجعه به نمايندگان فروش و ارسال تصاوير محصولات ، از كارشناسان دفتر تهران مشاوره بگيريد .

    سياست كلي شركت :

    در امر خدمات متشتريان و وارانتي محصولات ، سياست شركت پذيرش عيوبي است كه بواسطه توليد ايجاد شده اند . شركت از پذيرش محصولات با عيوب ناشي از نصب نامناسب، مشكلات مكانيكي خودو، ضربات و صدمات جاده اي و مصرف در شرايط غير استاندارد و يا كم بادي و يا پر باري مفرط خود داري مي نمايد .

    تذكر : عيوب ناشي از توليد عموما در 20 درصد كاركرد اوليه محصولات حادث شده و در صورت كاركرد بيش از 80 درصد در محصولات ، اين عيوب مورد بررسي قرار نميگيرند . همچنين در صورت اتمام زمان اعتبار گارانتي محصولات ، اين محصولات قابل پذيرش در سيستم خدمات مشتريان نمي باشند .

     

     

back