1 اردیبهشت 1403

بازديدرياست محترم بنياد ازكارخانه جديدايران تاير


با  حمايت و مساعدت ويژه رياست محترم بنياد مستضعفان و هلدينگ معظم سرمايه گذاري انرژي ، جايگاه و سهم بازار شركت توليدي ايران تاير تقويت خواهد گرديد  . 
شركت توليدي ايران تاير، در سال رشد توليد و مهار تورم، با تكيه بر دانش فني جديد جذب شده ، توان جوانان نخبه كشور و پشتكار مديران و كاركنان خود، كارخانه دوم خود را در مهدي شهر سمنان با ظرفيتي قريب 50 هزار تن طرح ريزي و با بهترين تجهيزات و تكنولوژي صنعت تاير طراحي و اجرا مي نمايد .
اين امر در پي استقبال مصرف كنندگان و شركتهاي خودرو ساز داخلي از سطح كيفي مناسب محصولات  ايران تاير و همچنين اهداف توسعه اي اين شركت در بازار كشور و بازارهاي بين المللي به وقوع پيوست .

با اجراي اين پروژه، پيش بيني مي گردد اين شركت در سال هاي آتي مي تواند به رتبه سوم كشور و سهم بازار 30 درصدي دست يافته وضمن رفع نياز به واردات تايرهاي سواري و تجاري، سبب بهبود عرضه محصولات مورد نياز ناوگان حمل مسافر و بار كشور گردد. 

در حال حاضر و در فاز اول ، با عنايت به نياز شركت به توسعه فرايند هاي توليد آميزه لاستيكي و اجزاي نيم ساخته ، زير ساخت و تجهيزات مورد نياز از بهترين منابع تامين كننده ماشين آلات تهيه و در فاز دوم فرايند هاي مونتاژ و پخت اين شركت راه اندازي خواهد شد.

همچنين همزمان با افتتاح خطوط توليد اين شركت ، تركيب محصول ، جايگاه رقابتي و سودآوري ايران تاير نيز بهبود خواهد يافت . 


بازديدرياست-محترم-بنياد-مستضعفان-ازكارخانه-دوم-ايران-تاير

برچسب ها:

بازديد رياست محترم بنياد مستضعفان و به همراه مدير كل محترم هلدينگ انرژي و جمعي از مديران از كارخانه دوم ايران تاير در شهر سمنان

دیدگاه شما

لطفا صبر کنید

0 دیدگاه